Retourbeleid Beauty By Liesz

Ben je toch niet helemaal tevreden over jouw aankoop? Is jouw product defect of beschadigd? Meld dit altijd binnen 14 dagen na aankoop. We kunnen alleen defecte producten retour nemen als je dit binnen die 14 dagen aan ons gemeld hebt. Dan kun je de gekochte producten als volgt retour sturen:

Stap 1: retour aanmelden

Meld je retourzending van te voren via de mail: shop@beautybyliesz.nl Geef altijd goed aan wat jouw gegevens zijn, het ordernummer van jouw bestelling (dit staat in de mail) en het product dat je retour wilt sturen. Na goedkeuring van je retour mag het product naar het volgende adres:Beauty By Liesz

Parelgras 14, 1687WV Wognum

Stap 2: pakket wegbrengen

De artikelen die retour gaan mogen in de originele verpakking in de bijbehorende retourzak of doos worden gedaan. Schrijf ons retouradres op een nieuw etiket of sticker en plak deze op de verpakking. Controleer of de verpakking goed dicht zit. Meld je retour online aan bij DHL en vul onze gegevens in of breng de retour naar een DHL of PostNL punt (winkel) bij jouw in de buurt.

Stap 3: retourverwerking

Na ontvangst van de retourzending zullen wij dit per e-mail bevestigen. Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen of als anders is overeengekomen krijg je een nieuw product toegestuurd. Een andere mogelijkheid is dat je een tegoedbon krijgt van de waarde van het gekochte product, die binnen één jaar moet worden besteedt via onze website.

Retourvoorwaarden

  • Retourneren kan tot 14 dagen vanaf het bezorgmoment.
  • Sieraden (kettingen, armbanden en Ibiza oorbellen) kunnen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.
  • Sale artikelen, dus alle afgeprijsde artikelen, kunnen niet geretourneerd worden.
  • De kosten en het risico van verzenden zijn bij een retourzending voor eigen rekening.
  • Producten die beschadigd zijn nemen we niet in behandeling.

Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per mail. Mocht je nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.