Veilig betalen & verzending

Beauty by Liesz is een erkende webshop en wordt gehost door hostingpartij Strato. Je kunt hier veilig aankopen doen met diverse betaalmogelijkheden. Ook heeft Beauty by Liesz het SSL-certificaat, het slotje links boven in de URL, de website link. Dit betekent een veilige website. *SSL staat voor Secure Socket Layer en is een beveiligingsprotocol dat zorgt voor een versleutelde verbinding tussen een webserver en een internetbrowser. Dit verzekert dat alle gegevens, die tussen de webserver en browser worden verstuurd, geheim blijven voor tussenliggende partijen en niet gestolen kunnen worden. *Bron: Argeweb.

Betaalopties

Een bestelling plaatsen bij Beauty by Liesz kan gemakkelijk via de winkelmand optie rechtsboven aan. Er kan op drie verschillende methodes betaald worden, namelijk via:

1. IDEAL betaling

Betaal je bestelling makkelijk en veilig via de vertrouwde omgeving van Mollie Payments (IDEAL). Kies je bank en betaal met je eigen gegevens. Deze betaalmethode mag niet worden gekozen voor Oriflame producten. Wel voor onze tassen en sieraden collectie. Plaats je Oriflame producten zoals een wonderpotje in het winkelmandje? Kies dan uit de volgende twee betaalmethodes: directe bankoverschrijving of betalen met een online betaalverzoek.

2. Directe bankoverschrijving

De koper maakt direct na het plaatsen van een bestelling bij Beauty by Liesz het bedrag in euro’s rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik je bestelnummer als betalingsreferentie. Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.

3. Betalingen door middel van een tikkie / online betaalverzoek via de bank

Via de bank wordt er een betaalverzoek aangemaakt en verzonden naar het opgegeven mobiele nummer. Je moet hierbij eerst het nummer van Beauty by Liesz opslaan in je telefoon. Wanneer je dit nummer hebt opgeslagen dan kun je via de veilige betaal link van KNAB het openstaande bedrag betalen via je eigen bank. Kies hierbij dus je eigen bankaccount om de bestelling van Beauty by Liesz volledig af te ronden. Je bestelde producten worden pas verstuurd nadat het online betaalverzoek / tikkie is betaald.

Oriflame verzendkosten

Bij Beauty by Liesz verzenden wij alles veilig via DHL en PostNL via brievenbuspakketjes met postzegels.

!! LET OP: er zijn meerdere verzendopties mogelijk, je dient zelf de juiste verzendoptie te kiezen !!

  1. Brievenbus pakketje: €3,50 (alleen voor kleine producten zoals mascara, oogschaduw en wonderpotjes passen NIET door de brievenbus!)
  2. Homerr pakket €3,49 (duurt gemiddeld 5-9 werkdagen) Tijdelijk niet!
  3. Pakket ophalen bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt: €4,50
  4. DHL pakket: €5,75
  5. (PostNL pakket: €6,75) Tijdelijk niet!
  6. Afhalen in Wognum (Noord-Holland)
  7. Gratis verzending, alleen voor Ibiza sieraden (gebruik hiervoor kortingscode GRATIS) en bestellingen boven de €45,- en meer worden gratis verzonden (alleen geldig binnen Nederland)).

Wij verzenden jouw aankopen graag naar het door jou opgegeven adres, vul dus een correct adres in. De verzendkosten zijn afhankelijk van het aantal Oriflame artikelen en de grootte daarvan. Bestel je kleine producten zoals een mascara, een oogschaduw of een doosje parels wat door de brievenbus past? Kies dan voor de verzendoptie: Brievenbuspakketje. Bij deze verzendoptie ontvang je geen track & trace code. Bestel je grote producten zoals tassen NovAge sets, wonderpotjes, Tender Care Gift Box, dus grote producten wat niet door de brievenbus past? Kies dan voor de optie: DHL, PostNL of Homerr pakket. Je ontvang dan een track en trace link in je mail! Als je waarde van je bestelling zodanig hoog is, kies dan voor Aangetekend verzenden. Het pakket is dan volledig verzekerd met deze optie en je kunt het nauwkeurig volgen met een Track en Trace code: Optie Aangetekend. Je betaald hiervoor iets meer, maar dan is de inhoud van je gehele pakket verzekerd bij beschadiging of kwijt raken van je pakket door de pakketdienst.

Levertijd

Wanneer je betaling bij ons binnen is, verzenden we je bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen. Mocht een product niet direct leverbaar zijn dan houden we je via de mail op de hoogte van je bestelling. De Oriflame producten komen uit Zweden, we houden maximaal 5 werkdagen levertijd aan. Mocht je na een week geen bestelling of bericht van ons hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

De pagina is voor het laatst bijgewerkt op: 02-03-2022